Ráno vyrážíme už v 7:30 hod, neptejte se co je to za čas, jsme v indiánský rezervaci, tak asi Navajo. Jdeme na toho medvěda do údolí. Cestou potkáváme indiána na koni, bez sedla na skalní stezce, kde máme problém i chodit. Za ním smečka psů, takže medvěd nebude, ale naš cíl je původní skalní obydlí, takže mimo Ondru netruchlíme.

Indián se drápe do skal

Další zastávkou budou nejikoničtější výhledy Monument Valley, co znáš z reklam na Marlboro. No teda ty starší ročníky, pač je to reklama na cigáro a ta je zakázaná. Je rok 2019 a už neplatí, že správnej chlap smrdí i na fotce. Hodina a půl napříč nekonečnou prérií je před námi, takže ledová káva Starbucks doubleshot energy s guaranou a ginseng, do rádia pouštíme indiánskou hudbu a kocháme se, ale opatrně, aby to nedopadlo jako s doktorem ve Vesničko má středisková.

Prostě ještě jedna z Monument Valley

Monunent Valley je přímo na hranicích, takže jsme zase na chvilku v Utahu, abychom za 500 metrů skončili zase v Arizoně. Každopádně uzemí Navajo, takže telefon ani hodinky nestíhají přehazovat čas. Pár ikonických fotek a vyrážíme mezi monumenty, po cestách kam bych se odvážil jen čtyřkolkou. Čekám kdy upadne kolo, ale naše auto je držák. Vzadu nikdo půl hodiny nepromluvil, takže to vypadá minimálně na jeden překousnutej jazyk.

Pár kovbojek se tu točilo, takže po návratu máme na co koukat minimálně měsíc. Mesa, centrum indiánských rituálů, kde probíhají ty nejvíc zásadní obřady, protože zde sídlí bohyně deště, která tu evidentně nemá moc práce. Pár zastávek, pár výhledů, pár drncáků, druhej překouslej jazyk, tuny prachu a opouštíme tohle údolí.

Energy drinky nefungují. Usínám zase v autě, resp. hodně to přemáhám si myslím takže jsem určitě spal. Na druhou stranu tady na týhle silnici už byl unavenej i Forrest Gump, přestal běžet, otočil se a šel domů.

Tady se Forrest unavil a přestal běžet

Jedeme směr Nové Mexiko, vůbec mi nedošlo, že dnes navštívím ještě jeden stát navíc, takže pátá nášivka a zbývá už jen 47 států. Mezitím ovšem zastávka na pozdní oběd na čerpačce Exxon s obchůdkem 7-eleven, kde kupujeme 2x střední kelímek na cestu, velikosti „super big gulp“ pač ten velkej nikdo z nás neunesl. Další zastávka je Four Corners, jediné místo, kde se potkávájí 4 hranice států USA v jednom bodě. Utah – Colorado – New Mexico – Arizona. Fotky, 4 keše, nějakej suvenýr, fotka další SPZ do sbírky. Monča fotí SPZ jednotlivých států, tak uvidíme, kolik jich nakonec potkáme. Mimoto, že jsme tady na jednom místě „prošli 4 státy“, za 4 vteřiny, tak jsme je dnes i procestovali, začali jsme v Arizoně, pak Utah, Colorado, lehce New Mexico a končíme opět v Coloradu. Jsme tu netradičně brzy, kolem 18 hodiny, ale čího času nevím.

Malá limča

Takže bazén a šup na teplou večeři do Denny’s hned opět jen přes silnici. Je to stylovka, takže hambáče, domácí limo, domácí ledový čaj a nemůžeme ani chodit. Prej proč si nechceme dát dezert. Jediná vada na kráse, nemají licenci na alkohol, takže bez piva. Poslední akce dne se odehraje ve Walmartu. Hodina procházení v týhle megasámošce místo večerní wifi, hustý, koukej, ty vole, pojď sem, já chci tohle a já chci už spát, protože mám zase 21.000 kroků. Takže cesta kolem čerpačky, koupit pivo, pač v sámošce vedou jen kartony a spát.